Min galna kväll igår.

Oh my, vilken kväll igår! Spontanitet och galna f.d estetare när det är som bäst! Vi hade galet roligt hemma hos Asta, lyssnade på "våran" gamla musik, pratade minnen, fyllde i gamla minnesluckor osv. Vi hann självklart med en massa dans innan vi cyklade/gick ner på stan. Vi besökte både Statt och Harrys innan hemgång, jag gick som vanligt hem lite tidigare än dom andra.

Idag mår jag tiptop, lite seg i kroppen bara. Thexas sover för tillfället och ska sedan upp till sin farmor och farfar en stund. Sen ska vi hämta både Thristan och Thexas där för att åka iväg på kalas hos min morfar. Sen ska de tillbaks till farmor och farfar för middag. Ett himla rännande idag alltså.

Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Vi var ju också på Harrys :p

2011-07-04 @ 10:19:28
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0