Kortbeställning och kalas.

Hej vänner!

Vi hr mjukstartat dagen här hemma, riktigt skönt. Och ännu skönare är det att Thristan är hemma igen. Han fortsätter i samma mysanda som igår, sötgubben min. Mycket pussar och kramar blir det - och det gör mig ingenting alls! ♥

Just nu ligger Thexas och sover. Jag väntar på att en tjej ska komma och hämta ett kort som hon beställt av mig. Mitt första kort som jag fått beställning - och betalt - för! Skitkul! Hoppas det blir mer sånt och att folk vill beställa. Bara att hojta till! ;)

När Thexas har vaknat sen så ska vi iväg på kalas. Det är "lilla" Emil som har fyllt 3 år, så dit ska vi och busa. Först ska vi stanna till nere på stan och köpa en present till honom. Nu har jag inga bilder på Emils kort på den här datorn - men försöker lägga upp dom ikväll.


Kommentarer
Postat av: Vanilla

Mysigt med barnkalas!



Ha en riktigt bra helg!

Kram

2011-07-22 @ 16:29:30
URL: http://byvanilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0