Hunter hos Campadre.

Här kommer ett litet tips från mig.


Har ni hört talas om sajten Campadre? Man kan säga att det är en samlingsplats för lite dyrare märken som man säljer till upp till 70% av butikspriset. En Internet-outlet dvs!

De lägger upp olika kampanjer, där man inom en viss tid (dagar, veckor) kan köpa produkter till ett kraftigt reducerat pris. Utbudet varierar, men man får mail när det är en ny kampanj på gång som man intresserar sig för.

Just nu ligger det kampanjer ute för tex. Hunter, Himla, Shoes by Teddy och Disney Bags. Och mer och fler kampanjer kommer alltså hela tiden.

Så, har ni inte kikat in på Campadre innan så tycker jag ni sa göra det. Själv är jag grymt sugen på att klicka hem ett par Hunter-stövlar. Men hade velat ha ett par rosa, men det finns inte ute tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Hej godingar!



Ja men då förstår jag. Klart två lär räcka (ett tag). Jag känner att jag har tid för en just nu :) Måste vara härligt att träffa en kille så pass tätt ändå. Kan ju vara svårt när man har barn sedan innan (vad jag hört). Ingen erfarenhet.



Ja, boka in den 24 aug. Och ta med lite vänner. Det är ju öppet hus hela dagen så man kommer och går när man kan :) Men för att få en värdecheck måste man dyka upp :)



Självklart vill vi ses innan! Nu vet jag inte om vi ska åka till huset vi har i Övik. Då åker vi nog tor-tor. Men inget är bestämt riktigt. Vi kan väl styra upp något när vi är tillbaka (OM vi åker)? :)



Hoppas ni får en fin onsdag. Kul med allsång :)

Kanske beger man sig dit.

Kramkram

2011-07-20 @ 11:05:10
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Malin & Prinsessan

Hihi, ja det kanske är lite väl långt för en fika :) Hoppas ni fick en bra stund nere på stan!



Och jag ville också klicka hem ett par. Men hur fint det än är med mönster så känns det mer rätt på sommaren. Så det fick vara även här denna gång..



Kram!

2011-07-20 @ 16:18:09
URL: http://malinsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0