Gårdagen.

Barnen var borta ca fem timmar igår. Thexas blev lika ledsen och förtvivlad som förra gången han åkte iväg en stund. Det gör så ONT att se honom sådär, det är inte likt honom. Jag önskar jag kunde göra något...

Jag roade mig med att besöka lite butiker för scrapbooking-material och väskor. Det var galet varmt igår så jag var helt slut när jag kom hem och hade cyklat runt överallt. När Emil slutade jobbet så möttes vi upp och pockade ihop en varsin sallad på Ica När och satte oss i Stadsparken och hade picknick. Väldigt mysigt. Såna där dejter är vi inte bortskämda med direkt.

Barnen hämtade vi hem klockan fem, och då åkte vi till Emils föräldrar och njöt av vädret några timmar till. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0