Fredagsmys med Thristan.

Här hemma pågår fredagsmys med Thristan. Emil är och träffar några vänner och Thexas sover. 

Det var inte svårt att få honom att somna idag inte, helt slut var han.

Under tiden jag gjorde Thexas välling så fick Thristan en liten skål med godis i. När jag kommer in i vardagsrummet så möts jag av en skitglad Thexas med munnen full av Ahlgrens bilar som Thristan matat honom med

"Men mamma, Thexas är ju stor kille nu. Och stora killar får äta godis." sa Thristan.

Ooh, ungar! Kan ju bara skratta åt det. Men en (snart) 17-månaders "bebis" ska INTE äta godis. Och det vet Thristan nu, fast han visste det ju redan innan också i och för sig. Han ville nog bara testa, och vara snäll.

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

hahaha Kunde ju inte han veta =)

2011-07-16 @ 12:19:01
URL: http://saratilling.se
Postat av: britta bloggar

Haha, så sött!

2011-07-17 @ 11:31:28
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0