En härlig kväll.

God kväll i stugorna.

Här har ni en trött tjej med en hemsk huvudvärk. Ingen värktablett verkar hjälpa, så det är nog sömn som behövs. Just nu vilar jag lite i soffan med datorn i knät. Barnen somnade som stockar och Emil är nere på Harrys och träffar en vän. 

Ikväll har vi varit ute hos mamma och hälsat på. Hennes gamla "bästis" med familj från Dalarna var nere och hälsade på, så det var roligt att träffa dom - det var tre år sedan sist. Thexas fick en fin Dalahäst - likadan som Thristan fick av dom när han var liten. Jättefin och otroligt uppskattad. Barnen lekte järnet, hoppade studsmatta och sparkade fotboll. Det där med fotboll är Thexas nya favorit - och han är riktigt duktig! Han-som-inte-får-nämnas-vid-namn vart nog riktigt impad idag när han såg att Thexas är vänsterfotad. Då kan man tydligen bli riktigt duktig. Haha. Thexas är bolltokig iaf - och kan nu säga ordet BOLL också. Min stora, lilla skrutt.

Imorgon väntar en dag med bägge barnen hemma. Thristan kom hem efter lunch idag och han var SÅ saknad. Han har varit supermysig hela dagen och berättat hur mycket han har saknat oss (och sina legobilar, hihi)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!följer din blogg och tycker att den är så bra:) undrar bara om dina barn har samma pappa? Tänkte eftersom du skrivit att du blev lämnad när du vänta Thristian eller fattar jag fel?:(

2011-07-21 @ 23:35:55
Postat av: amanda

sv: det är lite jobbigt, Neliah har kommit in i någon period då hon mest skriker, sparkas och har slutat att lyssna. Men hon är världens snällaste emot lillebror och det är ju bra (: så får hoppas att hon bara är inne i någon period ;D

2011-07-22 @ 07:53:36
URL: http://amandaida.blogg.se/
Postat av: Sofie

Sömn ja.. varför går man inte och lägger sig tidigare om kvällarna? :P Tänker varje dag att jag ska lägga mig tidigt, men det blir aldrig av..



Ser att din minsta är lika gammal som min lille plutt :)

2011-07-22 @ 12:13:58
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Hanna Runesdotter - mamma till Thristan och Thexas

Till Anonym; Ja, barnen har samma biologiska pappa. Det var när jag väntade Thexas - yngsta sonen - som jag blev lämnad. Hoppas du fick lite klarhet i det. :)

2011-07-22 @ 13:15:11
URL: http://hannarunesdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0