Dagens planer?

Gårdagskvällen med brudarna på scrapbookingen var mysig som alltid. Igår var vi hos Piia, och det var så skönt utomhus att vi bestämde oss för att sitta på verandan och scrappa. Riktigt varmt och skönt. Vi bjöds på god fika och jag lyckades som vanligt spilla på mig. Någon som är förvånad? Haha. Jag fick dock inte så mycket gjort igår, känner att jag kört fast lite och att inspirationen tryter litegrann. Men - det är bara att traggla på så släpper det.
Imorse väckte barnen varandra klockan sex, det händer väldigt sällan annars. Trots att de har rummen bredvid varandra. Men imorse började Thristan ropa på mig, och sen ropade Thristan på Thexas och frågade om han var vaken. Och det var han minsann svarade han på sitt eget lilla vis. Sötungar.

Nu sover Thexas igen och Thristan har satt på en ny film som han fick av moster Frida igår. Barnen ska åka till sin farmor och farfar idag, där han-son-inte-får-nämnas-vid-namn med familj är. Vet inte riktigt när de ska åka bara. Och vad ska jag göra? Ska jag vara själv hemma i flera timmar, en veckodag till och med? HUR och VAD gör man då?!? Usch, det är faktiskt inget jag glädjer mig åt. Ska ta n romenad/cykeltur upp till ÖB sen iaf. Det är väl dagens planer det, eftersom jag inte vet när barnen ska iväg.

Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

De kanske gillar pizza mer när de blir lite äldre. Nim har bara fått smaka lite och det enda han åt upp var mina champinjoner. Så jag fick äta en pizza utan fyllning.. mindre gott :P



Vad tråkigt att ni inte har någon semester tillsammans. Men vad gör man.. :O Ni får längta till nästa år istället :) Ska ni göra ngt särskilt i sommar då? Åka ngnstans med barnen eller så?



Kram

2011-07-07 @ 10:52:18
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0