Äntligen fredag.

Hej vänner, äntligen fredag igen!

Vad fort veckorna går, speciellt på sommaren va? Vi kliver alldeles strax in i augusti månad och vi har inte besökt stranden en endaste gång än. Den här sommaren har verligen inte bjudit på vidare bra väder.

Gårdagens kvällen spenderade jag ju med brudarna hemma hos Jessa för lite scrapbooking. Det blev inte mycket gjort för min del - bara en framsida på ett kort som jag fått beställning på. Inspirationen infann sig inte och jag kände mig bara trött. Så det blev mest en massa prat och det blev en väldigt sen kväll. Men kul hade vi. Nu ser jag fram emot en tripp till Panduro med Linda i nästa vecka för lite ny inspiration och shopping.

Idag kommer äntligen v.b Thristan hem. Han är såå saknad. Men vi har pratat i telefon varje dag och ikväll kommer han hem. Först ska de till sin farmor och farfar en stund, då ska Thexas med dit också. Jag funderar på att ta med Emil ut och äta under tiden, emn det beror på hur länge han-som-inte-får-nämnas-vid-namn kan ha barnen där uppe. 

Annars sker inte så mycket här hemma. Emil hämtade hem badrumshyllorna igår som har varit på målning hos min mamma. Det blev sådär - trots 7 (!) sprayburkar. Det skulle säkert behövas två flaskor till, men jag orkar inte. Nu får det stå så där ett tag tills jag har lust att ta tag i det igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0