När jag träffat vänner och ska få lite kalkon i magen.

Jag hade en otroligt trevlig kväll igår. Jag var som sagt hemma hos Sabina där även några fler hade slutit upp. Vi pratade en himla massa om allt mellan himmel och jord, såsom tvättmaskiner och gamla pojkvänner. Och så tittade vi i gamla skolkataloger, mycket nöje. Haha.

Jag följde med ut på Statt en stund. Men jag var alldeles för trött och satt mest och gäspade, så där blev jag inte långvarig. Gick de få metrarna hem till sängen och Emil istället.

Imorse fick jag lite sovmorgon och när jag vaknade så stod Emil och bakade bullar till min födelsedag imorgon. Visst är han rar? Nu ska vi stra bege oss till Emils föräldrar för lite kalkonkunch, lär bli kanongott. Thexas är nyvaken och på strålande humör. Och ikväll kommer Thristan hem. Det blir en bra dag och jag önskar DIG detsamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0