När jag pysslar.

Thexas är på rätt väg, äntligen, efter en veckas sjukdom mer eller mindre. Han har retlig hosta och är lite snorig, men annars mycket bättre. Han har varit lite gnällig idag med och vill helst bli buren på. Tur att man har vanan inne med att göra allt med ett barn på armen. Haha.

Vi var nere på stan ett snabbt varv för att lämna in ett papper och köpa penslar. Emil är med vänner ikväll och Thexas sover sen klockan 19, så jag har pysslat lite själv. Först tog jag tag i disken. Sen kände jag kreativiteten flöda, så då satte jag igång med att måla Thristans nya stolar i hans rum. Det pågår lite förvandling där inne (ut med ljusblått och puttinutt och in med rött och svart) så nu är det nästan färdigt.

Men kreativiteten tog inte slut där. Jag lät fantasin flöda och gjorde några tavlor med hjälp av ett av Thexas spjälsängslakan. Det blev himla enkelt och fint om jag får säga det själv. Gudmor Linda får en sneak-peak imorron. ;) Då ska vi ta en tjejdag i Norrköping, blir mys. Emil och Thexas skulle nog åka ut till Forssjö en sväng om mini är pigg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0