När jag har haft fest.

Igår kväll samlades ett glatt tjejgäng här hemma hos mig för lite gallej. Det var ganska många som inte kunde komma pga jobb, sjukdom osv. Men vi som var här hade det riktigt kul. Jag kom inte igång riktigt, utan tog det ganska lugnt. Och jag fick så fina presenter, det hade jag verkligen inte räknat med. Tack! Emil och Linus kom hit en sväng och sen gick nästan allihopa ner på Statt för att dansa vidare.

Det var så roligt att träffa vännerna. Det är faktiskt först nu som jag känner att det är roligt att ses på det här sättet. Jag kan slappna av helt när jag vet att barnen har det bra hos mormor eller när de är hemma med Emil. Det är så skönt. Jag känner mig fri på något sätt.

Idag har vi myst hemma mest. Vi sov länge och har sedan ätit lite mat och städat undan sen gårdagen innan barnen kom hem. Ikväll har Fia varit här och vi har ätit tacos och lekt. Imorgon börjar en vanlig dagisvecka igen.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack fiiina du, hade super kul! Puss!

2011-01-17 @ 10:23:41
URL: http://hannak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0