När jag fyller år.

Det är min födelsedag. 24 år. Det känns inget speciellt, men släkten kommer och firar så det blir lugnt.

Men idag är ingen bra dag. Det började redan igår. En sån där dag då man bara vill krypa ner i sängen och sova bort hela dagen och hoppas att nästa dag blir bättre. Det känns skit och pannkaka helt enkelt och jag har nära till tårarna.

Men nu är det uppryckning som gäller. Snart kommer mormor och då vill hon ha kaffe. Jag och Thristan har bakat hela förmiddagen. Han har nog märkt att jag är lite nedstämd. förut kom han och kramade mig i soffan och sa; "jag älskar dig, mamma." Sen tittade han en stund på Thexas, som var tyst, och sa; "mamma, Thesse älskar dig osso. Han kan inte prata, han inte fatta nåt." Haha, söta ungar som förgyller vilken skitdag som helst. Ja, må jag leva.

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis på födelsedagen!

2011-01-10 @ 17:12:59
Postat av: Linda G

Ohh dessa underbara barn!Jag kan sitta o titta på dom i t.ex bilen o börja tjura;o) haha ..lipsillen även kallad.. men de är ju så mysiga! Nu har ju adrian dock missuppfatta en sak. Han sade på stan förra veckan när han körde miltons vagn; mamma jag älskar min lillasyster.. whoops !

kram o grattis

2011-01-10 @ 22:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0