När vi varit på Filippas dop.

I helgen döptes Bettina och Robins dotter Filippa där vi självklart närvarade. Förutom Thristan som var hos han-som-inte-får-nämnas-vid-namn.



I väntan på att dopet skulle börja. Jenny L, Jenny R, Linda, Emil och Thexas.



Filippa sov sött när dopet satte igång och vaknade efter halva kanske.



Mina fina killar matchade i fluga.



Fina familjen med gudmor Maria och gudfar Viktor som håller i Filippa.



Fyra av mina favorittjejer ever; Maria, Bettina, Filippa och Linda. Filippa fick byta från dopklänning till en söt liten gräddbakelseklänning i lila.



Kärlek.



Min syster Frida hade gjort tårtorna.



Jag fastnade på ett kort också. ;) Här med Maddis och Marcus. Jag ignorerade totalt att det var februari månad och drog på min en blommig klänning med svart spets.



Bettina med vår doppresent till Filippa. Hon verkade nöjd med den, skönt.



Rara Filippa, tack för att vi fick vara med på din dag, på ditt dop och hylla dig och livet. Hela tillställningen var så fin och vi var många som var rörda. Vi ses snart igen sötnos, vi älskar dig! (Bettina, du kan väl läsa det här för Filippa, antar att hon inte är läskunnig än.) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0