När vi välkomnar februari.

Det slog mig just att det redan är den första februari idag. Nu tar vi oss igenom februari snabbt, och sedan mars. Sen välkomnar jag med våren med öppna armar. Jag är nog inte den enda som längtar efter att dra på sig skinnjackan och ett par tygskor? Så skönt.

Men februari blir en glädjefull månad, vi har mycket att se fram emot. Först ut väntar fina Filippas dop, som jag verkligen ser fram emot. Jag kommer säkerligen att fälla en tår av lycka, de är en sån underbart fin familj. Sen väntar Johannas fest som vi ska försöka gå på. Och störst utav allt är såklart Thexas 1-årsdag den 22:a. Tänka sig, ETT HELT ÅR blir han. Det är galet. Jag spånar för fullt på födelsedagspresenter, men det är så svårt. Han leker helst med Thristans grejer "för stora killar". Men vi spånar vidare.

Här pågår soffhäng, Emils ögonlock ser tunga ut så han sover nog snart. Thexas och Thristan sover sen kl sju som vanligt. Hoppas innerligt på en hel natts sömn, Thexas vaknade inatt också och var ledsen. Ikväll har han fått ny välling som kanske kan mätta mer? Om det nu är det han vaknar av?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0