När vi har en helg fullspäckad med kalas.

Uppdateringen är sådär igen. Thristan har haft krupp sedan tisdagnatt. Hur det gick inatt vet jag inte än, han är hos han-som-inte-får-nämnas-vid-namn och jag har inte fått tag i dom. Men jag hoppas för allt i världen att han fick sova gott inatt. Vi hade en väldigt lugn dag igår. Emil hade köpt en ny film till Thristan som vi plöjde genom i många timmar.

Det är en fullspäckad helg vi har framför oss. Den började igår hos Linda där jag, Maria, Jenny och Lina hade slutit upp för tjejsnack och tacopaj. Det var längesen och hur mysigt som helst. Om några timmar väntar Fina Filippas dop som vi ser fram emot så mycket. Thexas ligger just nu och sover för att orka sen och kunna sköta sig hyffsat. Haha.

Och ikväll ska jag och Emil iväg på våran första fest tillsammans utan barn. Johanna har fyllt år och ska såklart firas litegrann. Imorgon kommer Thristan hem tidigt då han och jag ska traska iväg på hans dagiskompis Blixtras 3-årskalas. Det blir mycket kalas i helgen alltså, roligt!

Nu ska vi sätta fart här hemma. Paket ska slås in, skjortor ska strykas, hår ska fixas osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0