När vi blivit bjudna på lunch av moster.

Syster Frida kom hit och räddade oss idag. Thexas är på sitt värsta humör idag igen. Han slänger sig på golver och ålar runt, runt och skriker. Kul. Vi tog oss ner på stan och gjorde lite ärenden. Barnen var nöjda i vagnen. Sen bjöd hon oss på mat nere på stan. Thristan och Thexas delade på en tallrik pannkakor, en till Thristan och nästan två till Thexas. Haha.

Han-som-inte-får-nämnas-vid-namn var sen vid hämtningen idag, han kom inte förrän strax innan klockan sju. Men det gjorde att vi hann med lite fredagsmys med chipsskålen. Men det var en trött Thristan som åkte iväg sen. Thexas fick välling och somnade strax efteråt. Jag har plockat ihop alla leksaker och börjat packa väskan inför morgondagens kryssning. Vet inte alls vad jag ska ha med mig?

Emil är med vänner ikväll och jag ska sätta mig med pyssellådan en stund tänkte jag. Är galet trött, får se hur länge jag orkar vara vaken. Säkerligen alldeles för sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0