När vi behöver nya lakan.

Igår kväll gick vi in en snabbis på Åhléns för att spana in deras leksaksutbud inför den kommande 1-årsdagen här hemma. Jag fick direkt syn på underbart fina lakan. Tror att det var dessa.



Emil såg min blick och märkte att jag började gå långsammare. "Nej du hjärtat. Jag visste allt att du skulle se de där. Men det var leksaker vi skulle kolla på."

Jo, visst känner han mig alltför väl. Men nu kan jag inte riktigt sluta tänka på de där lakanen. Haha. Så just nu sitter jag och funderar på lite bra anledningar till att gå ner och köpa. Det här har jag kommit på so far.

  • Nya lakan behövs alltid! Speciellt vi som inte bott ihop alltför länge, visst vill man väl ha nya som bara är våra? Vi har just nu bara ETT set lakan som är vi köpt tillsammans. Så det tvättas ofta och används jämt. Något roligt att byta med behövs!
  • De lakanen vi har idag har Thristan bitit hål i under en brottningsmatch.
  • Lite rosa och blommigt gör att våren inte känns alltför långt borta.
  • Emil sparkar ändå av sig täcket när han sover. Så EGENTLIGEN kommer han ju inte ens märka det?

Nå, ge mig fler bra anledningar. Övertalningen är i full gång via sms. ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vilka fina, vill jag också ha :)

2011-02-17 @ 16:53:36
Postat av: Lord

Då åker jag och Emil till Ikea och köper lakan ;)

2011-02-18 @ 01:19:16
Postat av: Anna

Ni måste ju ha mer än ett set som är ERA, när det setet tvättas så står ni ju utan. Och på Ikea ska man inte köpa lakan för de blir bara noppriga efter några tvättar. Unna dig de här lakanen du! :)

2011-02-18 @ 08:06:37
Postat av: Linda G

Kvinnlig list Hanna ;o)

Hur har det gått? Gav han med sig?

När jag väntade Adrian så köpte jag svindyra sängkläder på hemtex med lilleskutt o han tjej... vad hon nu heter? Lilla Skutta kanske ;o)

De är rosa o röda... jag hade ju en tanke på att vi kanske skulle få en tjej!!

Magen hette ju lille skutt.. tror jag fortf heter det i Elins telefonbok haha

Micke blev ej såå överförtjust men .. han somnar ju ändå på 2 sekunder så fort han lägger sig på kudden så han märker ju ej av det ;o) haha

kram

2011-02-18 @ 23:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0