När datorn bråkar.

Inatt har vi fått sova, skönt det. Thristan tyckte det var morgon klockan 5.50. Han hade gärna fått sova minst en timme till. Jag är en trött människa. Inte sov-trött, utan mest trött. Förstår ni? De här senaste veckorna har varit allt annat än roliga. Mycket beror på Thristans humör, han har exakt samma temperament och uttryck som sin pappa. Och jag har ingen aning om hur jag ska handskas med det.

Även Thexas verksr lite piggare idag. De är lite snoriga, men det är de nästan alltid.

Något som gör mig lite ledsen är att min dator verkar ge upp. Laddaren fastnar inte, så den får man stötta upp med diverse saker. Just nu är det en Nicke Nyfiken film och en systemkamera. Men vid minsta rörelse så åker sladden ur. Plus att vissa tangenter inte fungerar. Garantin har gått ut tror jag och några pengar till att laga den med känns surt att behöva lägga ut. Men det kanske är enda lösningen? Alla bilder måste räddas ikväll, har inte en enda bild framkallad eller sparad på skiva. Det får Emil hjälpa mig med ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0