Vardagslyx.

Jag sitter på jobbet och väntar in de andra. De blir nog glada av att mötas av lite tända ljus och pepparkakos. Vem skulle inte bli det?

Jag väntar på att klockan ska bli lite mer så jag kan få höra hur natten med barnen har gått. Det var underbart skönt att få sova en hel natt utan att springa upp till barnen en gång i timmen ungefär. Även fast jag känner mig lika trött för det. Haha.

Maten igår på Stortorget Bistron var lika underbar som alltid. Riktig vardagslyx må jag säga. Vi var dock ensamma där större delen av tiden. Haha. Liten stad. När vi kom hem så somnade Emil i soffan direkt. Jag själv tog tag i alla adventskalender-klappar som inte var inslagna och gjorde det. Det tog några timmar. Skönt att ha det gjort nu. Ikväll väntar en varsin present uppsatt till barnen.

Hoppas på att jobbdagen går fort, sen är det vi som åker till Eskilstuna och hämtar hem barnen och alla dess prickar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0