Tack för sömnen!

Jag har aldrig i mitt liv varit så trött som jag var igår. 1,5 timmars sömn tog ut sin rätt. Jag är förvånad själv att jag tog mig igenom dagen utan att somna. Jag flexade ut vid lunch och gick hem för att vila iaf. Jag plockade ner julsakerna, så nu känns det lite bättre. Stressvecka.

Igår kväll hade vi julmys med pysseltjejerna. Knytis med julmat, så gott! Och så paketleken såklart. Inget pyssel dock, ajg orkade inte, så de andra struntade också i det. Skönt att bara vara. Sitta i en soffa med fötterna på bordet.

När jag kom hem så somnade jag bums. Det tog nog inte ens en minut. Och inatt har vi fått sova hela natten. Ingen Thristan som vaknade och skrek (nattskräck, mardrömmar, inte-sova-själv-idé) Han fick beröm när jag väckte honom imorse och trodde han skulle få extra många paket av tomten nu, vi får väl se. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0