Snorigt var det här!

Blä, vad dåligt jag mår! Vi trotsade mitt mående och gav oss iväg en sväng med barnen förut. Vi köpte med oss mat från McDonald´s och åkte till Linda och Henke en stund. Thexas älskade chicken nuggets och hade ätit färdigt innan vi andra knappt börjat. Haha. Vårt lilla matvrak. 

Barnen sprang av sig där en stund innan vi begav oss hemåt. Jag snorade som tusan och fick astmakänningar, inget trevligt sällskap direkt. Haha. Här hemma har jag fortsatt snorat konstant och snytiti sönder näsan. Fy fan så osexigt! Haha. Richard och Marcus kom förbi med limpmackor och julmust och efter det och mediciner så känns det liiiite bättre.

Tror det blir en jobbig natt iaf. Jag är hemma och vabbar med barnen imorgon också. Alla vattkoppor har inte torkat, så än är de inte välkomna tillbaka till dagis. 

Imorgon får jag iaf sällskap (hoppas jag) utav syster Frida en stund. Hon ska få adoptera alla julblommor här hemma. Har både amaryllis och en massa hyacinter som börjat blomma ut. Misstänker att det är de jag inte tål och därför snorar så mycket. Richard kände av dom så det kanske är samma. Frida har även köpt glas till mig på IKEA, tjohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0