Onsdag.

Oj oj, vilken dag vi hade igår. Thexas hade vägrat sova på dagis. Och vi som skulle iväg för att fira Amanda. Men det gick rätt bra iaf, fastän han inte var på strålande humör direkt. Vi var hemma rätt sent och barnen somnade snabbt.

Vi andra hamnade i soffan, riktigt trötta efter natten innan tror jag. Idag känner jag mig riktigt trött också, tror att det är sviterna från Thexas vaken-natt som bråkar lite.

Vid lunch så ska vi ut och äta nånstans med jobbet. Tror jag iaf, komunikationen är sådär. Haha.

Ikväll ska barnen iväg till sin farmor och farfar och fira jul. Själv får jag sällskap av Emils mamma och sen av Linda. Mys!

Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Hej godingar!



Jaaa jag är så glad att vi får göra ett ul till :) Hur många gjorde du med Thexas? Med Nim gjorde jag typ massor.. haha.. 5 kanske. Blev många, täta på slutet pga blodtrycket osv..



Äh man behöver inte göra så mkt inför julen. Slappna av istället. Barnen kommer bli gladare om de har en lugn mamma än en som ska hinna med allt. Man ska inte ha så stora krav på sig själv. Tänk såhär.. du jobbar ju faktiskt heltid. I don't!



Är det nu jag ska säga att vi åker till Kalmar i mellandagarna? ATTANS. Hade gärna velat setts.. men en annan gång :) Hoppas du har fler lediga tider inom kort ;)



Kramar

2011-12-21 @ 22:43:44
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0