En dag med jobb.

Idag har jag jobbat igen, mycket skönt att komma hemifrån lite. Jag bad han-som-inte-får-nämnas-vid-namn ta pojkarna idag så de har varit med honom hos deras farmor och farfar och lekt. Nu kommer de att följa med honom hem och sova där så får han vabba imorgon också. Jag behövs på jobbet. Och så ska det bli skönt att få sova en hel natt ostört. Inatt var båda barnen vakna i omgångar. Inte mycket sömn alltså.

Nu ska jag och Emil iväg och käka lite. Stortorge Bistron blir det. Emil har inte ätit där förut, så det blir skoj att se vad han tycker om det.

Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

hehe våra sötnosar där :)



ja jag läste att de varit där. måste ju varit skönt om du både fick sova och jobba lite. variation är ju det bästa. är de på bättringsväg då?



mååånga kramar, hoppas ni får en fin fredag!

2011-12-02 @ 09:03:46
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0