Den här helgen.

det råder som vanligt dålig uppdatering under helgen. Igår firades fina Piia i Smedjan med god mat och fika. Emil valde att vara hemma med barnen istället för att vi skulle behöva lämna bort dom. Rart av honom. Det var en lugn tillstälning, men mysig. 

På vägen hem så hoppade jag av hos Hanna som precis hade kommit hem från London. Blev kvar där några timmar tillsammans med några andra tjejer. Mycket kul, fast jag var trött och helt ur form. När de andra skulle gå på krogen så gick jag hem och sov gott.

Två timmar fick ajg sova i Thristans säng inatt. Vet inte vad det är med honom? Han vill inte sova själv. 

Imorse kom Jessa, Oskar och Elias (och så hunden Mimmi såklart) och hälsade på oss. De ville fira Thristan lite i efterskott och vi fikade och barnen lekte. Dock inte med varandra. Haha.

Jag har gått och blivit dyngförkyld under dagen. Lite feber också tror jag. Har legat i soffan med fyra tröjor och två filtar över mig när Thexas sov förut och Thristan och Emil såg på film. Det blir nog en fortsatt slapp dag. Tanken var att min syster Amanda skulle färga mitt hår idag, men jag tror inte det blir av. Kanske åker vi en sväng till Linda och Henkes nys hus och spanar in. Får se om jag orkar. Nu ska jag och barnen ta oss varsin smörgås iaf, lite sen mellis eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Jessi

Haha jaa verkligen! Och det lär nog dröja minst 20 år till tills det blir av igen!



Klänningen var verkligen jättefin! Har svårt för klänningar och är vääldigt kinkig, men den var riktigt fin! =)



Kramkram!

2011-12-04 @ 21:14:58
URL: http://jessicaewalindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0