Crazy kids.

Syster Frida kom hit och räddade oss idag. Barnen är GALNA, retas, bråkar, slåss, skriker osv. Trötta på att vara hemma med vattkoppor vill jag lova. Att jag inte mår någe vidare gör ju inte saken bättre. Därför var det lite av ett halleluja-moment förut när Frida klev innanför dörren med varsin målarbok till barnen. Hon stannade och åt lunch med oss, vilket uppskattas mycket eftersom det oftast blir lite extra kaos då.

Nu ligger Thexas och sover. Thristan och Frida sitter i soffan och jag drog fram datorn en snabbis. Frida ska strax åka hemåt och Thristan ska få varva ner framför nån film eller nåt. Kanske pyssla lite? Pepparkaksbaket får vänta tills Thexas vaknar, om han är på bra humör dvs.

Kommentarer
Postat av: LouiseMonica

Fin blogg! Titta gärna in hos mig och säg vad du tycker! Kramkram ♥

2011-12-05 @ 15:38:17
URL: http://louisemonica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0