Rensat och märkt kläder.

Jag fick en hel del gjort idag när barnen var iväg en stund. Jag plockade lite uppe i förrådet på vinden och rensade och märkte Thexas kläder inför dagis. Mycket kläder blev det, även fast mycket redan var märkt efter att Thristan hade kläderna. Suveränt att de har samma initialer (konstigt ord att skriva för övrigt) när kläderna ska märkas. T.H i allt! Hihi. 

Thexas kom hem strax innan fyra och Thristan följde med han-som-inte-får-nämnas-vid-namn och kommer hem på torsdag igen. Sista "semesterveckan" nu, nästa måndag börjar dagis och de vanliga rutinerna igen. Mycket skönt!

Jag ska försöka lägga upp bilder och recept på resten av middagarna från Linas matkasse också. Idag åt vi den sista. Nu ska Thexas snart få lite välling och gå och lägga sig. Jag har ett kort som behöver göras ikväll. Hoppas jag har nåt bra papper hemma bara. Funny funny! :)


Dåliga webcambilder på Thexas och Emils pusstund förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0