Nya kort och en kväll i Forssjö.

Idag har jag varit riktigt flitig, fått ihop två kort som jag hade på beställning. Det tog nästan hela eftermiddagen, men Thexas var på glatt humör och satt bredvid mig och ritade i nästan en timme, sen fick han en sen lunch (han vaknade ju så sent imorse) och sen när han sov middag så hade jag två timmar till att pyssla. 

När Emil kom hem från jobbet så köpte vi med oss sallader och åkte ut till hans föräldrar i Forssjö och gjorde absolut ingenting. Hur skönt som helst. Vi satt på altanen och Thexas lekte för fullt utomhus, men det känns verkligen att hösten är på väg i luften. Det blev lite kallt och jag fick ta på mig en tröja.

Ikväll har jag suttit TVÅ timmar med en ny kortvikning som jag höll på att bli galen på. Det var krångligt, och tog tid! Men det blir nog riktigt bra till slut. Man får nog göra den vikningen några gånger för att få kläm på den. Men nu är själva "stommen" klar, nu saknas bara lite bra, fint papper. Dags för ett besök hos Britt-Maries pyssel & pynt snart igen.

Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Åh vad du pysslar :) Dela med dig av lite kreativitet :)



Ja men dåså, då har ju Nim lagom vaknat när du hämtat ungarna, haha :)



Åh vad gullig du är! Ja vi hoppas också på mycket folk, men inte samtidigt. Folk får gärna komma lite då och lite då :)



Hoppas ni får en fortsatt bra vecka, många kramar från oss :)

2011-08-16 @ 22:27:35
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0