Katrineholmsveckan och Stadsparken.

Oooh, jag skrev ett LÅNGT inlägg igår kväll om vår dag i Stadsparken, men datorn fick för sig att startas om och allt försvann. Då blev jag lite putt och gick och la mig istället.

Gårdagen med barnen i Stadsparken var iaf hur mysig som helst. De var fascinerade av musikunderhållningen i form utav Aya Baya Band. När bandet frågade vad barnen ville höra för låt, så skrek både Thristan och Thexas; ROOOOORRRRIIIII, skithögt! Haha, men inget Rorri fick vi höra.

Efter den lilla konserten så fick de köpa varsin ballong och glass. Thristan lekte själv i lekparken där med sjukt många andra barn. Jag och Thexas stod en liten, liten bit därifrån och jag släppte inte Thristan med blicken. Hök-mamma. Jag är jämt så himla orolig över att barnen ska springa bort eller försvinna. Men Thristan var så duktig så, när han hade lekt färdigt efter en kvart undgefär, så kom han till oss där vi stod och sa att vi kunde gå till nästa grej nu. Men hoppborgen fick han faktiskt inte hoppa i, det var typ 50 barn där och det var mest större barn som var helt vilda. Thristan skulle aldrig ha hängt med i deras tempo.

Vi hade iaf en mysig eftermiddag tillsammans där, jag är så stolt över mina duktiga killar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0