En natt med lite sömn.

Inatt har det inte blivit mycket sömn för min del. Jag sov mellan 1-4 och sen mellan 5-7. Thexas vaknade halv 8, men då var jag redan uppe. Vad jobigt det är när man inte kan sova, helt utan anledning egentligen. För mycket tankar osv.

Jaja, vi har startat dagen bra iaf, jag och Thexas. Om en stund väntar lunch och middagsnap för honom, och jag ska städa lite och sätta med mig ett kort som jag håller på med. Ikväll kommer äntligen Thristan hem igen, han är så saknad! Fast han bara varit borta i några få dagar. Förstår verkligen inte hur de separerade föräldrar som har varannan vecka står ut! 

Ikväll ska jag ikväll på scrapbooking-kväll med brudarna, denna gång hos Anna. Kan tro att det blir en hel del bebisprat då hon ska ha sitt första barn i februari - och vi andra redan har barn. Kul! Jag väntar även på en stor leverans med pyssel, hoppas det vill komma idag. Men tror nog på imorgon.
Mmm. Gott med smoothie på morgonen. Hans egna mugg dög inte, så han "lånade" mitt...
Det blev rätt kladdigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0