Busy days.

Ooh, vad vi har haft mycket att stå i denna vecka. Hela tisdagen försvann med Linda i Örebro. Vi hann med tre Pandurobutiker och en middag med Corinne och Totte. Mys.

Igår pysslade jag kort heeela dagen, med undantag för middag och bus hos pappa och Eva under kvällen. Idag har jag pysslat vidare, fast ute hos mamma i Valla så barnen kunde vara ute och leka samtidigt. Vi kom hem för en stund sedan och nu väntar snart sängen.

8 kortbeställningar är nu färdiga, men det har tagit sin lilla tid också. Såå kul! Men nu har jag inga beställningar som väntar, alla kom verkligen samtidigt. Nu ska de bara nå sina rätta hem innan jag kan fota och lägga ut här. Sen hoppas jag på att folk vill ha fler kort så jag får lite mer att göra. Hihi. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0