När jag får skor och barnen är sura.

Igår kom Emil hem lite senare än vanligt från jobbet. Jag hann såklart skicka iväg ett sms och beordra hem honom genast pga saknad. En stund senare klev han innanför dörren. Med ett par skor. Till mig. Ett par vita Converse. Han påstår såg vara rätt trött på alla mina 99-kronors-fejk-tyg-skor som ger mig ont i fötterna och går sönder. Så nu köpte han mig ett par riktiga. Hur underbart är inte det? Jag blir rejält bortskämd jag!

Annars har vi en riktig kaos-dag här hemma som jag bara vill ska ta slut. Barnen är på sina sämsta humör och det går såklart ut över mig. Thristan är en underbaring när Thexas sover, men så fort han vaknar så växer hornen fram. de vill säkert inte varann nåt illa egentligen, men allt blir bara så fel en sån här dag. Sen har det nog lite med att göra att Thexas fortfarande inte är helt pigg, fast på bättringsvägen!

Om en stund kommer Lena hit och passar barnen. Jag ska ner till Arbetsförmedlingen på möte och passa på att få mig lite frisk luft. Det blir tungt i huvudet att sitta inne i flera dagar med sura barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0