När det varit en händelserik dag.

Jag trodde aldrig att man kunde bli så fast vid en telefon som jag är vid min iPhone. Jag erkänner det.
Jag har fått helt fel tilläggstjänster, men nu är det fixad men träder inte i bruk förrän imorgon eller söndag om jag har otur. Och nu kan jag ju inte göra NÅNTING med min telefon. Utan att betala extra dvs, och det har jag ingen lust med. Så nu fick jag starta datorn för att kunna läsa bloggar, kolla Facebook, blogga osv. Haha.

Idag har vi köpt bil! Och efter att ha varit utan bil sen i oktober så känns det lyxigt! Emil och Thristan åkte till Emils föräldrar för att fixa lite. Så Thexas och jag är ensamma hemma nu. Hur lugnt och mysigt som helst. Snart väntar sängen för honom dock.

Annars har det varit en fullstpäckad dag. Thristan fick följa med moster Frida hem från dagis, då Thexas hade tid hos tandläkaren för 1-årskontrollen. Vi tog cykelpremiären dit, han verkade gilla det. Han log stolt över sin cykelhjälm. Hos tandläkaren gick det kanon. Han kunde både gapa och peka på sina tänder, duktiga killen. Han är större och kan mer än jag tror!

Sen har vi haft besök här av Fia, Titti och Charlie. Thristan var på sitt värsta humör någonsin och fick gå in på sitt rum tre ggr under deras visit här. Tråkigt och energikrävande. Hoppas på att barnens humör är bättre imorgon och att vi får en härlig helg tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0