När tisdagen snart tar slut.

Vi har haft en busy dag. Barnens mormor kom in till stan och umgicks med Thristan medans jag och Thexas gick på föräldragruppen på BVC. Gruppen har tunnat ur, idag var det bara jag och Sandra med sin söta Alicia. Så det blev visst sista gruppen idag eftersom vi är så få. Tråkigt. Inte för att jag tycker att träffarna ger så mycket. Det är mestadels repetition för mig, och bök med att fixa barnvakt till Thristan osv. Men det är roligt att träffa andra mammor och så. Men jag och Sandra ska försöka träffas ändå. Roligt med någon som har barn i samma ålder.

Emil fixade både middag och kvällsfika idag. Så nu har vi smällt i oss en himla massa kladdkaka och grädde. Mätt är jag!

Jag försöker få Thexas att sova i detta nu. Han somnade vid bröstet nyss, men vaknade till när jag bar honom till sängen. Så nu är han hur pigg som helst och sitter och gungar i babysittern. Jag som hade hoppats på en tidig kväll för oss alla. Det börjar kännas att man varit vaken sedan TIDIGT imorse!

Kommentarer
Postat av: Janni - Mamma till Emilia ♥

Inte så ofta, hon är så snäll!! Allt bra med er och dina sötisar :)?

2010-09-28 @ 22:42:37
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0