När timmarna svischar förbi.

Den här dagen har bara svischat förbi. Cykeln var trasig imorse (trodde vi) så jag och Thristan GICK till dagis. En promenad som tog en halvtimme. För vagnen skulle vi minsann inte ha med oss. Men det gick bra, vi pratade om allt möjligt och både han och jag tycker det var rätt mysigt att bara vara vi två. Ingen lillebror som stör. Det är nog viktigt för Thristan.

Emil hämtade Thristan på dagis till hans stora lycka. Då fick han åka bil hem, och det är ju aldrig fel. Väl hemma så slängde jag ihop lite mat till honom och sedan bar det iväg på en liten promenad tillsammans med min syster Frida som skulle till sjukhuset en snabbis. Under tiden fikade jag och Thristan glass, Thexas fick glatt titta på.

När besöket där var överstökat så hämtade Emil upp oss och vi tog en dagsutflykt till jobbet (Serholt outlet i Hälleforsnäs.) Där jobbade mamma idag. Vi intog mat på Lager 157 mittemot och passade på att handla lite. Jag fick en ny tröja, Emil en ny t-shirt och Thristan fick både en tröja och en t-shirt. Thexas fick vara utan igen. Haha. Han har kläder så det räcker för en hel bebis-armé.

Än så länge är bloggen under bearbetning. Det ska till en ny design och så småningom en himla massa bilder. För bilder är väl roligare att ha med i inlägg, eller vad säger ni? Men idag blir det inte bättre än så här.

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

Bilder i ett inlägg blir mycket roligare :)

2010-09-02 @ 18:49:03
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaha okej det förklarar saken! :) Jo absolut kan vi det! =) Kanske ta en fika nån dag? Kram

2010-09-02 @ 19:01:39
URL: http://www.metrobloggen.se/aliciasmamma
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

sv: Tack så mycket för ditt svar :)

Ja, jag tänkte faktiskt här om dan på om man skulle ta och köpa enkla extrakläder för att ha på dagis. Kläder som är lätta att leka i och bekväma men framförallt inte snygga så jag skulle bli lite ledsen om dom blev förstörda :P

2010-09-02 @ 21:52:37
URL: http://grynis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0