När Thexas sov lite bättre.

Thexas vaknade endast EN gång inatt. I med lite hostmedicin och mat så somnade han om sen. Ljuvligt!

Men nu har Emil gått och blivit förkyld istället. Antar att hans kropp inte är van vid alla dessa barnbaciller ännu. Men det ger nog med sig. Vet inte hur många gånger han varit krasslig/sjuk/förkyld under det här halvåret. Jag själv verkar klara mig bättre.

Thristan är nu på dagis och busar av sig. Han trivs superbra på dagis och han växer något enorm genom att vara där. Det är bra för honom. Vi andra latar framför Nyhetsmorgon och äter frukost framför tvn. Undrar vad den här dagen har att bjuda på för spännande?



Det här är mina knasungar det. Thristan har ALLTID haft en fix idé om att man ska ha tomtemössa på sig när man har duschat/badat. Året om. Nu ska såklart lillebrorsan ha likadant. Lite knasigt som sagt, men jädrans sött om ni frågar mig.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så söta små pojkar!!

2010-09-14 @ 12:12:53
URL: http://johannamokvist.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0