När temperaturen utomhus visar kallt!

Och jag som tyckte att gårdagen startade lite väl tidigt. Dagens starttid: 05.10. Thexas sov iofs hela natten och vaknade bara då för att äta en snabbis. Han somnade om och just då ropade Thristan efter mig. Bara att gå upp till honom, och han ville INTE somna om! Så imorse hann vi både med en film och Bolibompa innan Emil körde honom till dagis. Jag skulle ha gått med barnen, men då vi såg att temperaturen ute inte mätte högre än till 3 grader, så fick bilen åka istället. Vet inte riktigt vad jag ska ta på Thexas på mornarna när det är så kallt? Vad tar ni andra på era barn när det är sånt här mellanväder? Thristan leker och håller sig varm på ett helt annat sätt än Thexas, som bara sitter still i vagnen. Overall känns det för tidigt för egentligen, men kanske går åt när det är kyliga mornar? Råd tack.

Kommentarer
Postat av: Sara

Åkpåse och jacka+mössa? :-)

Slipper ju ett moment då med den jobbiga påklädningen.

2010-09-29 @ 10:39:32
Postat av: Johanna

En fleeceoverall borde ju kunna funka! Mössa och vantar kan ju också vara skönt! Och kanske en liten filt. Verkligen jättesvårt att veta, men man får väl tänka lite utefter sig själv också, oftast är det ju så att man klär barnen för varmt :)

2010-09-29 @ 14:39:27
URL: http://johannamokvist.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0