När talet inte riktigt blir rätt.

Vi inväntar fikagäster här hemma. Det är min kusin Jessa som kommer med hennes son Elias, samt min kusinfru Tess som kommer med sonen Isac. Det kommer bli fullt hus med andra ord, och jag gillart!

Thristan står i köket och skriker; "alla fåj fitta, alla fåj fitta!" Jag antar att det är muffinsen han syftar på, att gästerna ska få FIKA dom sen. Gullunge. Det kan inte vara lätt att få in de rätta bokstäverna ibland.

Annars har vi en lugn dag hemma. Vi har visat lägenheten idag, så i förmiddags när Thristan var på dagis och Thexas sov så snabbstädade vi. De som kollade på lägenheten verkade intresserade och tyckte att vi hade det såå fint här hemma. Roligt! Hyresvärden var mindre nöjd med alla hyllor jag satt upp. Nåja.

Kommentarer
Postat av: Jela - Mamma till en prins

Tack snälla :) Roligt att du läser, o nu har jag en till blogg att följa :) Coola namn dina barn har! Kramis

2010-09-01 @ 20:43:31
URL: http://jeliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0