När Pampers skickar hem varuprover.

Jag är sedan en tid tillbaka en Buzzador, det betyder att man får hem produkter från olika företag att prova själv, låta vänner prova, skriva om osv. Och sedan lämna en rapport om det. Jag är just nu med i min första kampanj med Pampers Active Fit storlek 4, 7-18 kg. Tyvärr fick jag bara hem fyra blöjor, så jag kan tyvärr inte dela ut några samtidigt som jag måste testa själv. Thristan och Thexas får testa varsin under dagtid samt nattetid.

I vanliga fall använder de inte Pampers, men med den rabattkupong man fick med så ska jag absolut köpa hem ett helt paket och testa mer.

Kommentarer
Postat av: Linnea - mamma till Freja

De blöjorna du fick hem från Pampers är inte de blöjorna som kommer från Buzzador. Jag tror inte det i alla fall. Jag brukar få hem prover från Pampers ändå. =P

2010-09-14 @ 20:41:52
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/
Postat av: Emma

De är ine blöjorna från Buzzador :P

Detta är bara ett varuprov. Dom riktiga paketen från Buzzador kommer nästa vecka. Kom oxå med i den kampanjen :)

2010-09-18 @ 20:52:31
URL: http://benjaminsmamma.blogg.se/
Postat av: Hanna Runesdotter

Haha. Jaa, det verkar så! Jag skickade in slutrapporten till Buzzador, och de fattade ingenting! Haha. Men det var ju samma blöjor och de var toppen, så blir kul att få lite fler. ;)

2010-09-18 @ 20:59:04
URL: http://hannarunesdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0