När oväsendet gjort att vi hållt oss borta från hemmet.

Det där jädrans oväsendet har äntligen slutat. Fast egentligen vet jag inte när. Jag och Thexas gick hemifrån kl 11 för att möta upp thristan från dagis och deras moster Frida. Sen köpte jag en jättefin jacka till Thexas på HM, intog lunch på McDonald´s enligt Thristans önskemål, tog en promenad upp till Jysk och köpte tyg till kökssoffan osv. Vi har haft en busy day alltså, allt för att hålla oss ifrån hemmet. När vi kom hem runt 3 så var det tyst och skönt! Hoppas för allt i världen att de blev färdiga idag så vi slipper det där imorgon!

Thexas har fått sin 6:e tand idag. De ploppat upp hej vilt, men nu hoppas vi på lite lugn och ro i den där munnen så vi kan få bli friska.

Thristan och Thexas har precis fått sig ett varsitt bad. Thexas bajsade ner sig ända upp till hårfästet och förstörde en finfin body som jag kastade. Kände inte att det var någon idé att försöka få ren. Och Thristan hade halva sandlådan med sig in. Men nu är de rena och fina och Emil kom just innanför dörren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0