När morgonen är lugn och skön.

Vilken underbar natt vi har haft, allihopa! Thexas vaknade av en dum hosta kl 4 inatt, men somnade om i min famn efter någon minut, utan mat. Jag la ner honom i hans säng igen och han fortsatte sova gott. Kl 6.30 vaknade han igen för lite mat. Då hade han inte ätit sen runt 21 igår kväll. Sen somnade han om och vaknade inte förrän kl 9. Thristan sov smo vanligt hela natten och vaknade 7.30 för lite frukost och Bolibompa. Sen åkte Emil med Thristan till dagis, då han ändå skulle iväg samtidigt. Skön morgon för mig med andra ord!

Jag hann både äta frukost, göra mig iordning, fixa lite hemma och läsa Vi Föräldrar innan Thexas vaknade. Lyx. Thexas är på strålande humör. Han kör runt i sin gå-stol som en tok. River ner tvätt från tvättställningen, drar i blomman som står på piedistal och sliten i ljuslyktorna på golvet.

Nu väntar vi på en rar bloggis som ska komma och köpa min tavla jag haft över soffan. Nu väntar NYTT till den nya lägenheten, saker som andas OSS! Sen blir det plock inför en loppis vi ska vara med på på onsdag. Sen ska Thristan hämtas på dagis, lunch ska intagas och sen ville barnens moster Frida låna Thristan en stund. Undrar vad de ska hitta på för bus?





Det är mina coola killar det! ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

super fin vart bloggen!

2010-09-16 @ 13:41:31
URL: http://hannak.blogg.se/
Postat av: anna

vilken cooling!

2010-09-16 @ 23:47:07
URL: http://madeinjapan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0