När mammsen får en lång sovmorgon.

Jag har inte riktigt kommit igång än. Emil var gullig och gick upp med Thexas vid 8 imorse. Själv vaknade jag strax innan 11! En sån sovmorgon har jag inte fått på många, många år vad jag minns! Men det känns i kroppen att man inte är van vid att sova så mycket. Jag är alldeles mör och seg. Haha.

Richard kom hit och åt frukost med oss förut. Nu är Emil och han iväg och donar lite. Emils gamla säng ska säljas och levereras till köparen. Bad honom även fixa lite kartonger, får se om de får tag på några idag. Vi BORDE verkligen börja packa nu. Imorgon får vi förhoppningsvis reda på när vi får flytta. Spännande!



Vårt kommande hem i vinterskrud. Det kommer bli så skönt att få flytta ihop på riktigt. Att få komma till nåt nytt, nåt som inte påminner om han-som-inte-får-nämnas-vid-namn. Känslan går inte att beskriva, men jag kommer må SÅ mycket bättre av att komma härifrån.

Thexas har precis somnat i sin babysitter, ska bära in honom i sängen istället. Under tiden ska jag göra mig iordning och städa undan lite. Planerar alltid in att storstäda när Thristan ändå inte är hemma, men konstigt nog blir det aldrig av. Just nu skjuter man lite på det eftersom vi ändå ska flytta. Vi får helt enkelt leva i lite kaos ett tag.

Kameran är urladdad så det blir inga nya bilder nu inte.


Thristan och Thexas, mammas älsklingskillar och ALLT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: åh de är så underbart fina :D Hoppas du haft en bra dag!

2010-09-27 @ 12:56:07
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0