När helgen är förbi.

Dålig uppdatering igår. Vi hade fullt upp. Åkte ut till mamma för att tvätta en massa, när vi väl kom dit hade strömmen gått så det blev ingen tvättning där inte. Men mamma var snäll och tog hand om tvätten igår kväll när vi åkt hem. Så snart har Thristan alla sina mysbyxor igen. Han fullkomligt hatar jeans!

När vi ändå var ute i Valla igår så passade min syster Amanda, som pluggar till frisör, på att klippa Emil som var ohyggligt långhårig. Och jösses, vad snygg han blev! Han är riktigt nöjd själv också. Jag har sån duktig syster. Idag skulle hon skuta skolan tidigt så hon kommer snart hit och ska fixa mitt hår idag. Jag har en mörk utväxt som ska väck. Får se hur det blir, köpte inte samma färg som jag brukar. Vill inte vara vithårig, utan köpte en lite guldig, får se hur det går. Amanda ville även att jag skulle färga hennes hår, får se hur mycket vi hinner innan barnen tröttnar.

Thristan kom hem till oss igår kväll. Vi åt lite sallad/pizza och hade det mys innan han somnade gott. Mycket smidigare än förra veckan dvs. Han sov sen gott hela natten, något som INTE Thexas gjorde. Han vaknade 7-8 gånger och börjar nog bli förkyld IGEN! Det går runt, runt här hemma och vi tycks aldrig bli friska. Nu är vi inne på tredje veckan. Suck.

Nu har Thexas somnat här bredvid mig, Emil har passat på att ta ett bad. Och snart kommer mammas man Per in med vår rena tvätt. Själv ska jag fixa lite här hemma innan Thristan ska hämtas på dagis.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det är alltid bra med en teknisk kille :P Skulle nog inte klara mig annars :P hehe

2010-09-27 @ 10:51:34
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: VERONICA

sv: men tack :D Har legat på soffan under en filt hela eftermiddagen.

Schysst av mamma att fixa tväätten :D verkligen snällt!

2010-09-27 @ 19:24:06
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0