När förrådet rensas och saker märks inför loppis.

Min förkylning verkar inte vilja ge med sig, tvärtom! Ingen feber idag iaf, det hade jag igår kväll. Syster Amanda var här och hjälpte mig med Thexas när jag rensade förrådet inför loppisen på onsdag. Så dagen spenderar vi med att plocka med grejer inför loppisen. Märka upp och sortera, för att sedan plocka ner igen. Ett himla göra. Men skönt när man blir av med sakerna, och förhoppningsvis tjänar några kronor på det. Grejerna som blir kvar körs till soptippen.

Thexas är förkyld, igen! Han hinner inte bli riktigt pigg innan han blir sjuk igen. Suck. Hostan hann inte ge med sig, och nu snorar han och har röda ögon igen. Jag inbillar mig att han håller på att få en tand till? Stackaren. Nu ska vi fortsätta plocket. Snart är alla saker härifrån färdiga, då väntar bara Emils förråd. Och ikväll kommer världens bästa Thristan hem, längtar!


Kommentarer
Postat av: Emma

Var är loppisen någonstans? nyfiken

2010-09-19 @ 17:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0