När dagen är till ända.

Det känns att jag varit uppe sen TIDIGT idag. Jag är trött, men har ändå inte riktigt ork till att gå till sängs än.

Idag har vi träffat Titti en sväng på stan. Vi handlade present till svärmor Lena som fyller år idag. Thexas sov under hela stan-vistelsen. Så jag, Thristan och Titti tog en fika på Sultans. Mysigt och lugnt.

Och ikväll har vi varit ute i Forssjö och firat Lena. Jag var nog inget roligt sällskap trött som jag är/var. Det var även Thristan, han somnade på vägen hem i bilen och sover nu gott i sin säng, Thexas likaså.

Imorgon ska vi återigen ringa nya fastighetsskötaren och FÖRHOPPNINGSVIS få ett gott besked om när vi får nycklar till nya lägenheten. Men magkänslan om att få nycklar innan helgen känns inge bra. Och sen åker fastighetsskötaren utomlands till den 27:e, så nycklarna behövs ju NU för att vi ska hinna renovera. Lite nervöst. Hoppas som sagt på bra besked imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0