När vi har spenderat en dag i lägenheten.

Idag känns det lite bättre när det gäller lägenheten. Igår var jag minst sagt skeptisk och rentav ledsen. Men nu har jag spenderat eftemiddagen där och ser potentialen igen. Skönt det. Det är otroligt mycket mer jobb än vi hade räknat med. Emil och Richard har fortsatt med väggen idag, Hasse har varit förbi med lite elgrejer och ska komma tillbaka i veckan och fixa med det. Idag hade han inte tid.

Mamma/mormor och syster/moster Ebba kom in några timmar och lekte med barnen så jag kunde vara med och dona i lägenheten. Hanna var med och vi käkade lite pizza på köksgolvet innan jag satte igång att riva ner krokar och såna där sladdspikar ni vet? Sladdspikarna satt iaf med fem centimeters mellanrum i HELA lägenheten, alla rum. De har haft tv-apparater i alla rum, vilket vi absolut inte ska ha. Jag hann även med att maskera halva köket innan mamma ringde och bad mig komma hem. Hon var tvungen att åka hemåt, men jag hann hjälpa till i två timmar iaf.

Emil och Richard är fortfarande kvar och fixar. De är så duktiga, de fixar allt och gör det fort och smidigt utan en massa gnäll. De tycker att det är roligt och det märks och smittar av sig. Det här blir bra till sist!

Nu ska Thristan få lite yoghurt och sen i säng. Han är helt slut efter att ha lekt med Ebba hela eftermiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0