När morgonen egentligen är nattetid.

Thristan var morgonpigg idag. 04.45 hade Emil gått upp med honom. Stackars dom som kommer vara ihjäl hela dagen efter en så tidigt morgon. Emil som till råga på det ska hjälpa sin bror hela dagen också. Thristan får vara hemma från dagis idag, vi tar en mysmorgon med barntv istället. Han är inte helt allert, utan lite trötter. Konstigt?

Min syster är på väg hit. Vi ska äta frukost tillsammans och lite senare ska jag cykla iväg med Thristan till pappa en sväng. Jag och Frida tar med oss Thexas till lägenheten och donar. Emil och Richard har skrivit en to-do-list på väggen åt oss. Suveränt! För jag älskar ju listor! Det här blir en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Har ni köpt lägenhet alltså?

2010-10-05 @ 11:25:10
Postat av: Anonym

hur kan man flytta till detta hus med barn? har du inget i huvudet?

2010-10-05 @ 19:53:39
Postat av: Hanna Runesdotter

Haha. Jag har väldigt mycket i huvudet. Hur tänker du då Anonym? Exakt VAD är det för fel på huset vi ska bo i?



Det är en hyresrätt, men vi får fixa till den hur vi vill ändå.

2010-10-05 @ 19:55:01
URL: http://hannarunesdotter.blogg.se/
Postat av: hanna konttori

vi vet att det iaf kommer bli väldans fin lägenhet o toppen för er, o inte ens tågen stör så dåså! hmf.

2010-10-05 @ 20:08:05
Postat av: Johanna

Snacka om att slänga pengar i sjön. Eller snarare ge bort dem till hyresvärden.

2010-10-06 @ 10:38:16
Postat av: Hanna Runesdotter

Johanna. Hyresvärden betalar, så här slängs inga pengar i sjön!

2010-10-06 @ 11:31:07
URL: http://hannarunesdotter.blogg.se/
Postat av: Emily

Det blir ju toppen bra Hanna! visst är det kul att få fint ;)



2010-10-06 @ 15:16:29
Postat av: Bina

Åh, Det kommer att bli kalas fint Hanna! Ni är så duktiga! Låter som att det finns några som är lite avundsjuka på eran lägenhet!

2010-10-08 @ 14:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0