När killarna ölar och jag fixar.

Emil, Linus och Richard gav upp uppackningen för öl ikväll. Det var de iofs värda, alla gånger. Som de har slitit de senaste två veckorna med renovering och flytt. Jag har tillbringat kvällen med att packa upp och försöka få lite ordning. Men vilken tid det tar. Jag har plockat i flera timmar, men ser knappt någon skillnad!

Nu har killarna gått ner på Statt, väldigt skönt tycker jag. Det blev lite väl "grabbigt" till slut. Jag ska fortsätta mitt plock ett tag till innan sängen väntar. Sen blir det att gå upp tidigt imorgon (som alltid med småbarn iofs) för att försöka få någolunda ordning inför imorgon kväll då lägenheten ska fyllas med våra härliga familjer, och THRISTAN framför allt. Jag saknar min skrutt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0