När jag och barnen har en mysmorgon.

Barnen och jag har en riktig mysmorgon. Thristan vaknade först, så vi gick upp och slog på en film och pärlade lite. Nu har även Thexas gjort oss sällskap i soffan, men vi väntar med att kicka igång dagen. Myser lite till istället.

Emil ligger kvar i sängen. Han kom hem ganska tidigt igår efter att ha varit ute med killarna när de satt upp väggen. Japp, nästan hela väggen är uppe. Idag kommer svärfar och fixar med elen i lägenheten som är under all kritik. Så det blir nog lite pill i lägenheten idag. Jag ska försöka få in mamma som lite barnvakt. Jag vill gärna vara med och hjälpa till, vilket inte är jättelätt eftersom Thexas fortfarande ammas. Vi får se hur det går. Någon skulle ju behöva börja packa också? ;)

Emil som alltid kommer hem från krogen och luktar öl-illa, det är bland det värsta jag vet. Mår riktigt illa av den lukten. Men inatt hade han ätit några lakritsnappar som låg ute i köket, och öllukten var som bortblåst! Halleluja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0