När jag inte kan svara på kommentarer.

Att folk kommenterar är roligt, men att kommentera anonymt förstår jag mig inte på? Vad är vitsen? Oftast att spy galla och en massa skitsnack. Fick nyss en kommentar som frågade vad jag egentligen har i huvudet som kan flytta till en sånt hus med barn. Jag förstår inte vad denne anonyme menar riktigt, och kan inte fråga mer än att "hoppas" att den ser det här och kan fråga på så sätt.

Vi har spenderat hela dagen i lägenhten igen. Thristan har lekt hos morfar. Hanna och min syster Frida har hjälpt till. frida har mest passat Thexas och gått promenad med honom och sådär. Idag har vi varit riktigt duktiga. Målat kök, två sovrum och badrum. Samt lister. Det tog nästan en hel dag. Men imorgon tänker jag inte vara där under dagen. Då ska vi leka och busa! Och kanske börja packa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0