När jag haft en superkul kväll med tjejerna.

Thexas tog en riktig tupplur förut på dagen. Han somnade strax efter 14, vaknade 15 och somnade sen om vid bröstet på mig och sov där i två timmar till. Så där satt jag i soffan med sötnosen i famnen, mysigt! Sen var han på stråande humör!

Jag och Thexas har haft en superkul kväll hos Emeli. Där hade det samlats ett glatt, härligt gäng tjejer som vi fick umgås med några timmar. Thexas blev trött och vi gick hemåt vid halv elva. Emil och hans kompisar har setat här och drickit lite öl ikväll. Men Thexas somnade gott när vi kom hem och killarna har precis gått ner på krogen. Jag ska städa undan lite efter dom här hemma och sen väntar sängen! Som jag längtar till den idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0